Algemene Voorwaarden Lawa's Gym Webshop

Dit zijn onze algemene voorwaarden. Deze zijn, samen met de verwijzingen die erin staan, van toepassing op elke aankoop die je bij ons doet. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@lawasgym.nl.

Lawa's Gym is gevestigd op Lorentzstraat 4-12, 6716 AD Ede met KvK-nummer: 77612000. We hebben het recht om deze algemene voorwaarden te wijzigen. Jij stemt ermee in dat steeds de laatste versie van deze algemene voorwaarden op onze aankoop van toepassing zal zijn.

Artikel 1 - Producten
We verkopen (sport)kleding, sportartikelen en merchandise.

Artikel 2 - Registratie
Om een product te bestellen, moet je je registreren en ons je persoonlijke gegevens verstrekken. Geef je actuele en eerlijke gegevens aan ons. We beschermen je persoonlijke gegevens goed; zie ook onze Privacy Statement op onze website. Gebruik een sterk wachtwoord voor je account en deel je wachtwoord nooit met anderen. Je bent zelf verantwoordelijk voor eventueel misbruik van je account.

Artikel 3 - Betalingen
De (totale) prijs van onze producten staat aangegeven in onze webshop. Je betaalt via onze online betaalservice; Mollie regelt deze betalingen.

Artikel 4 - Ophalen
We zorgen ervoor dat jouw product klaarligt om op te halen bij de door jou gekozen Lawa's Gym vestiging die je bij de bestelling hebt opgegeven. Je kunt de vestiging niet meer wijzigen als we je bestelling al hebben klaargemaakt om op te halen. We doen ons best om de bestelling zo snel mogelijk klaar te hebben. Als de bestelling vertraging oploopt, laten we je dat schriftelijk weten. We garanderen dat je de bestelling uiterlijk 30 dagen na bevestiging kan ophalen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kun je ons vragen om (a) het geld dat je voor het product betaald hebt meteen terug te storten, of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) klaar te leggen voor ophaling.

Artikel 5 - Retour
Je mag het product altijd binnen 14 dagen, nadat je het hebt opgehaald, bij ons terugbrengen. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@lawasgym.nl en het product mee te nemen naar de les en af te geven aan een medewerker van Lawa’s Gym. Zodra we het product hebben ontvangen, storten we binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terug. Tijdens de bedenktijd moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je mag het product alleen uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te bepalen of je het product wilt houden. Producten die vanwege hygiëne of gezondheidsbescherming niet geretourneerd kunnen worden, zoals bijvoorbeeld een bitje of een tok, kunnen niet retour worden gebracht.

Artikel 6 - Garantie
We geven 3 maanden garantie op alle producten. Als het product bij normaal gebruik en binnen de garantietermijn kapot gaat, heb je recht op een vervangend product. Je moet dan het defecte product in de originele verpakking bij ons inleveren.

Artikel 7 - Aansprakelijkheid
We zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Je recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.

Artikel 8 - Privacy Policy
We beschermen je persoonsgegevens in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Je kunt voor meer informatie onze Privacy Policy raadplegen.

Artikel 9 - Intellectuele eigendomsrechten
Alle intellectuele-eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto's, beelden en andere materialen, zijn van ons (of we beheren ze met toestemming van de eigenaar). Je mag hier geen inbreuk op maken.

Artikel 10 - Klachtenregeling
Heb je een klacht over de uitvoering van de aankoop, laat ons dat dan weten. Stuur je klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar info@lawasgym.nl. We zullen je klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen 14 dagen nadat we je klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, krijg je binnen 7 dagen een bevestiging van je klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet samen kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.

Artikel 11 - Geschillenregeling
Op deze algemene voorwaarden en de aankopen die je bij ons doet, is het Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil, is de rechter in Gelderland bevoegd. Als consument kun je ook terecht op het ODR-platform (Online Dispute Resolution). Dit platform biedt een eenvoudige, efficiënte, snelle en goedkope buitengerechtelijke oplossing voor geschillen die voortvloeien uit online aankopen. Voor meer informatie zie: http://ec.europa.eu/odr.

Meer informatie?